خرید میلگرد عمده

خرید میلگرد با قیمت و کیفیت مناسب: موارد گوناگونی در قیمت میلگرد موثر است. نوسان قیمت میلگرد را رقم میزند. میلگرد ها کارایی بسیار بالایی در ساخت و ساز دارند. از این رو سنگ آهن و شمش که برای تولید میلگرد استفاده میشود، در قیمت آن تاثیر مستقیم دارد.

مشاهده قیمت روز میلگرد آجدار برای خرید

 

خرید میلگرد با قیمت و کیفیت مطلوب در مرجع آهن:
خرید میلگرد با قیمت و کیفیت مطلوب در مرجع آهن:

 

میلگرد فولاد به صورت مش یا میله ای مورد استفاده قرار میگیرند. هدف این نوع میلگرد افزایش مقاومت کششی بتن است. شرکت مرجع آهن در نظر دارد: خرید میلگرد با قیمت و کیفیت مطلوب شما را راهنمایی نماید. در این دانشنامه، روش های خرید مفید و به صرفه را با یکدیگر بررسی میکنیم:

 1. فروش عمده میلگرد:

میلگرد برای پروژه ی ساخت را کامل خرید کنید. از خرید در چند مرحله و جزء جزء امتناع نمایید. به این دلیل که موقع خرید میلگرد عمده، بار از کارخانه برای شما فرستاده می شود. هزینه های جانبی از قبیل انبار داری و بارگیری و هزینه های مربوط به انبار را ندارید.

 

2. تهیه بار میلگرد از نزدیکترین کارخانه  به محل تخلیه:

برای مشتریان در مرکز کشور خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان عالی ترین گزینه است، مصرف کننده های سمت شمال کشور از میلگرد با کیفیت از برندهای آناهیتا گیلان، کاسپین و حسن رود استفاده کنند. زیرا که کرایه کمتری پرداخت می کنند.

همچنین برای هموطنان غرب کشور راد همدان انتخاب درستی است. در جنوب کشور کارخانه های روهینا جنوب و فولاد کوثر اهواز را پیشنهاد میکنیم. سمت شرقی میلگرد خراسان بهترین انتخاب است. ما در مرجع آهن شما را راهنمایی میکنیم، تا هر سایز میلگرد عمده از نزدیکترین کارخانه به پروژه های شما خریداری و ارسال شود. بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین خرید را با ما تجربه کنید.

 

3. داشتن پول نقد در حساب برای خرید میلگرد زیر قیمت بازار:

در ماه چندین مرحله فروش میلگرد زیر قیمت بازار اعلام میشود، که به صورت ویژه در کانال تلگرام مرجع آهن قابل مشاهده است. به عنوان مثال گاهی مرجع آهن چند سایز را در تناژ محدود 200 تا 400 تومان زیر قیمت به فروش میرساند. خرید زیر قیمت در حد تناژ بسیار قابل ملاحظه است.

 

4. قیمت روز میلگرد کارخانه های مختلف را از وبسایت مرجع آهن بررسی کنید:

کنترل کردن قیمت روزانه میلگرد به شما کمک میکند قیمت برند های مختلف را با یکدیگر بسنجید. به این صورت میتوانید قبل از سیر صعودی قیمت هوشمندانه خرید کنید.

کلیک نمایید: قیمت امروز خرید میلگرد (تجمیعی)

 

5. خرید میلگرد به صورت کیلویی:

مهندسین اکثرا میلگرد را به صورت شاخه ای درخواست مینمایند. خرید و فروش میلگرد بر اساس شاخه شمار، هزینه های باز کردن بسته میلگرد و شمارش را در بر دارد. بنابراین پیشنهاد میشود طبق جدول وزن میلگرد، وزن حدودی خریدتان را مشخص کنید. سپس درخواست خرید نمایید.

 

6. دلیل فروش میلگرد زیرقیمت چیست؟

قبل از خرید میلگرد زیر قمیت، حتما تحقیق کنید. چرا زیر قیمت عرضه شده است؟ دلایل احتمالی:

  1. مقداری از محصول ناقص است و سایز موجود خیلی کاربردی نیست. بنابراین زیر قیمت ارائه شده است.
  2. فروشنده نیاز مالی فورس ماژور دارد بهمین دلیل زیر قیمت ارائه میدهد.
  3. محصول مدت قابل توجهی در انبار مرطوب بوده و اکسید شده است.
  4. بار کیفیت ضعیفی دارد و برای منطقه مورد نظر، از لحاظ مقاومت مناسب نیست.
  5. میلگرد اعلامی برای نواحی مستعد زلزله مناسب نیست.

 

خرید بهترین برند های میلگرد:

کلیه تولید کنندگان میلگرد در ایران، استاندارد مد نظر را رعایت میکنند. کارخانه هایی که میلگرد کیفیت بالاتری تولید میکنند، به نسبت استاندارد سختگیرانه تر است. برند های زیر از آن جمله هستند:

میلگرد ذوب آهن اصفهان، میلگرد سرمد ابرکوه، میلگرد کویر کاشان، میلگرد کاوه تیکمه داش، میلگرد زاگرس، میلگرد خراسان، میلگرد میانه و کوثر اهواز از جمله کارخانه هایی هستند که با توجه به کیفیت بهتر، به قیمت بیشتری عرضه میشوند.

 

جهت بررسی روزانه قیمت ها از شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

تلگرام مرجع آهن

ورود به کانال ایتا مرجع آهن

لینک اینستاگرام مرجع آهن

 

مقالات مرتبط:

بیشتر بخوانید:میلگرد اصفهان

بیشتر بخوانید:انواع میلگرد چیست؟

نظرات کاربران